Home اقتصادی تحول و رونق در یادآوران

تحول و رونق در یادآوران

0
تحول و رونق در یادآوران

سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس معرفی شد

با حکم دکتر علی عسكري، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس افشین کیانی به‌سمت سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران منصوب شد.
گزارش| مديرعامل شركت صنايع پتروشيمي خليج فارس همچنين در اين حكم از خدمات و تلاش‌های مهندس دلجوان قدرتی، مدیرعامل سابق قدرداني كرد.
در سوابق اجرایی و مدیریتی مهندس کیانی، سمت‌هایی چون سرپرست و رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی اروند به چشم مي‌خورد.

سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس معرفی شد

با انتصاب آقای مهندس کیانی که مدیری مجرب، انقلابی و جهادی است، امید می‌رود که در راستای تحقق اهداف و نگاه ویژه دولت سیزدهم بر توسعه فعالیت‌های نفت و گاز، به‌ویژه پتروشیمی و نیز اهمیت حوزه عملیاتی پتروشیمی یادوران، روح و انرژی تازه‌ای را برای تداوم فعالیت‌های پروژه و تسریع در تکمیل آن بدمد.
پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع 3200 در جنوب غربی شهر اهواز و غرب رودخانه کارون به منظور جمع آوری گازهای همراه حاصل از فرآورش نفت میادین حوزه غرب کارون شامل میادین نفتی دارخوین، یادآوران، آزادگان جنوبی و آزادگان شمالی است.
فاز اول پروژه با ظرفت اسمی 250 میلیون فوت مکعب گاز در مدت 36 ماه و فاز دوم طی 48 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید که با بهره‌برداری از آن ظرفیت اسمی به 500 میلیون فوت مکعب گاز در روز افزایش خواهد یافت.
هدف از احداث این مجتمع تامین خوراک مجتمع‌‌های پتروشیمی بندر امام(ره) است.
گازهای سبک و تصفیه شده نیز برای تامین گاز کشور به شبکه سراسری گاز ارسال می‌گردد؛ همچنین گوگرد گرانول شده نیز از تولیدات کارخانه خواهد بود که می‌تواند در صنایع شیمیایی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.
عملیات احداث این پالایشگاه گازی تیرماه 1392 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

سرپرست شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس معرفی شد

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here