Home گردشگری ضرورت ساخت میدان در ورودی وسکاره

ضرورت ساخت میدان در ورودی وسکاره

0
ضرورت ساخت میدان در ورودی وسکاره
گزارش: وقتی از شهر رودهن پنج کیلومتر بلوار شریعتی را به سمت سد زیبای لتیان می روید نخست به روستای کوهستانی وسکاره می‌رسید. آردینه، جورد و ایرا روستاهای پس از وسکاره هستند.
وسکاره اما یک مشکل بسیار بزرگ و اساسی دارد و آن اینکه در مسیر وقتی قصد پیچیدن به داخل این روستا را دارید و یا پس از یک گشت و گذار در این روستا قصد خروج را دارید با شیب بسیار تند و پیچ بی‌نهایت خطرناک روبه‌رو می شوید که هر آن احتمال وقوع حادثه مرگبار می‌رود.
حاج محمود طهرانی که عضو روستای وسکاره است با بیان اینکه ورودی روستا دارای پیچ خطرناک است می‌گوید که به‌زودی این اشکال برطرف می‌شود.
به این عضو شورای وسکاره گفتم آیا حتما باید یک اتفاق ناگواری در این پیچ خطرناک رخ دهد و چند نفر کشته یا زخمی شوند تا مسئولان روستا اقدام های لازم را انجام دهند؟!
طهرانی در پاسخ به این پرسش می‌گوید که ساخت یک میدان شیک و زیبا با نمادی از روستا از برنامه‌های شورای روستای وسکاره است و ما همان طور که گفتم به زودی این پیچ خطرناک را به شکل مهندسی اصلاح می‌کنیم با این حال نصب سرعت گیر در جاده اصلی و در دوسوی ورودی روستا تا زمان ساخت‌میدان ضروری است که ما آن را در اولویت خواهیم گذاشت.

عارف واحد ناوان

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here